poniedziałek, 27 lipca 2015

Jak to się zaczęło?

Na początku to miała być dodatkowa praca na informatykę. Cały czas pamiętam jak w stresie błagałam szkolnego informatyka o jakąś pracę dodatkową. Nie oczarowała go moja historia o konwertowaniu <czy co to się robi> dzwonków na Iphona, a ja po prostu musiałam mieć tą piątkę. Byłam u niego, błagałam, prosiłam, marudziłam, aż w końcu uległ i zapytał się mnie co ja mogę takiego zrobić? Ja biedne zestresowane dziecko, narażone na przegrzanie mózgu z powodu upalnego czerwca doznałam chwilowego zaćmienia umysłu. Mówiłam to co mi ślina na język przyniosła. ''Mogę założyć bloga!'' ot co. Obserwowałam dużo blogów nawet kilka razu zdarzyło mi się przeczytać posty typu ''Desing bloga DIY'' więc czemu nie? Wtedy wydawało się to bardzo logiczne wyjście. Szkoda, że tylko wtedy...On się zgodził i dał mi 1 dzień. Taaaa, bo ja w 1 dzień cuda wyczaruję. Wróciłam do domu i zabrałam się do pracy. Czytałam, testowałam, szukałam. Tonęłam w kodach CSS, a zdjęcia do nagłówka do dzisiaj nawiedzają mnie w najgorszych koszmarach. Ale udało się. Rano przybiegłam do szkoły <czyt. mama mnie podwiozła>  całą w podskokach z własnym blogiem. Jeszcze na historii dodawałam podkreślenie tytułu posta hahaha. Ale udało się. Dostałam 5. Co miałam zrobić z tym nieszczęsnym blogiem? Oto jestem :)

6 komentarzy:

  1. Ojej, dobrze, że Ci się udało!

    Pozdrowionka ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  2. o jeju, witamy w blogosferze! zapraszam do siebie, nowy post: best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego się w końcu nie robi dla oceny, prawda? :D
    Bardzo ładny wygląd bloga. Niby taki prosty, ale ma w sobie to coś xd
    Na pewno będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że pojawiłaś się w blogosferze:) Oczywiście życzę powodzenia i dużo sukcesów:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Już po pierwszym poście widać, że nadajesz się do pisania :)

    OdpowiedzUsuń