środa, 29 lipca 2015

Promise



Hej Kochani!


Ho ho ho to już jest drugi post! Dziękuję każdemu kto tu do tej pory zaglądnął lub skomentował, niech wie, że szczerzę się teraz jak głupia do ekranu :) Przechodząc do tytułu posta chciałam sobie wypisać taki mały dekalog. Moje święte zasady, których będę się trzymała na dobre i na złe:

1. Pisać regularnie [co 2-3 dni]
    Chyba każda blogerka/każdy bloger 

    wie jak bywa z tą reguralnością. Są 
    wzloty i upadki.


2. Czytać i komentować co najmniej 3 
    posty dziennie
    Wiem jak głupi komentarz może    
    zmienić humor o 180 stopni.

3. Przed opublikowaniem posta 

    zastanowić się 10 razy
    Żeby potem nie pluć sobie w brodę


4. Kombinować z wyglądem bloga
    Bo tak jest ciekawiej.


5. Dziękować za każdy komentarz
    Nie ważne czy za pomocą 
    <odpowiedz> czy słowami do ludu w 
    następnym poście.


6. Otworzyć dla Was social media
    Z własnego doświadczenia wiem, że 
    każdy chce poznać blogerkę troszkę
    "od kuchni".


7. Nie bać się próbować nowych seri, 

    tagów, postów
    Najwyżej będę miała się z czego 
    śmiać.


8. Brać udział w konkursach
    Nie można się wiecznie lenić.


9. Organizować konkursy dla Was
    Dlaczego nie?


10.Pamiętać o Was
    Bo wy dokładacie cegiełki do tego
    wszystkiego.





Przepraszam Was, ale co najmniej do połowy sierpnia jestem poza domem dlatego nie możecie liczyć na żadne porządniejsza zdjęcia. Do tego czasu czekają Was
a) zwykłe samojebki
b) przypadkowe zdjęcie różnych rzeczy
c) zdjęcia ze snapchat'a 

Obiecuję, że jak tylko nabędę trochę "poważniejszych" zdjęć zaktualizuje posty :)

Trzymajcie się ciepło
Julka.bb


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post. Niby nie ma nic w sobie takiego szczególnego, a poprawił mi humor :D
    Ładne włoski, mi też się tak kręcą xDD No i wilczek też fajny :') xDD
    Czekam na następną notkę :D
    Pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super "dekalog". Obserwuję bloga i zapraszam do mnie
    Mój blog
    Mam nadzieje,że ci sie spodoba i zostaniesz tam na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam ten entuzjazm gdy przy początkach mojego bloga widziałam każdego nowego obserwatora i wyświetlenie... Super blog, dekalog jak na prawdziwą blogerkę przystało:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro zaczynasz to mogę szczerze życzyć powodzenia! ;)

    Zapraszam do mnie
    bajeerancko.blogspot.com
    Będzie mi bardzo miło jak wejdziesz w ten link ;) http://www.stylemoi.nu/cropped-top-with-sheer-polka-dot-yoke-and-sleeves.html?acc=564
    Może chcesz dodać na snapie ? takadominika

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, super Ci idzie! Trzymaj tak dalej!
    melkamorelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń