sobota, 29 sierpnia 2015

Kłaki, świeczniki i kalorie czyli jak przetrwać spotkanie rodzinne?

Heeeej!

Jak żyjecie Kochani? Ja generalnie dobrze się trzymam :) <pozdrawiam tatę mojej M!>

Dziś ma dla Was szybki poradnik w, którym dowiecie się jak przetrwać okropnie długie spotkania rodzinne na, których nuda to najpopularniejszy gość. Przynajmniej dla mnie, osobnika, którego najmniejszy dystans wiekowy do jakiejkolwiek osoby wnosi minimum 20 lat. Tak wiem, urodziłam się ni w gruszkę ni w pietruszkę :x


1. Tak, więc takie spotkanie to idealna okazja do nażarcia się jak dzika świnia, która przeżyła epokę lodowcową, czemu nie?

2. Kolejnym idealnym punktem wieczoru <lub popołudnia> jest okazja do wypicia kawy! Niby taka prosta sprawa, ale ja niestety mam absolutny, nienaruszalny i nie do złamania zakaz picia kofeiny w tym wypadku. Ale jak jest się praktycznie samym z jedynym towarzyszem w postaci zawsze wiernego świecznika świecznikiem, można się przecież skusić :)



3. Tak więc, czy ty też nigdy nie masz czasu/okazji/sprzętu do zrobienia czegoś porządnego ze swoimi kłakami? Tak zjazd to idealna okazji! Przecież nic się nie stanie jak znikniesz na minutkę/dziesięć minutek/godzinkę/dwie, prawda?

4. Jeden z moich ulubionych punktów, czyli towarzystwo! Jeżeli każdy dorosły patrzy na Ciebie jak na wypierdek mamuta, dzieci się Ciebie boją, a kelnerka nagle schodzi ze zmiany, możesz mieć też innych towarzyszy! Puste krzesło idealnie przytula, świecznik Cię wysłucha, a ściana poodbija balona :)




5. Takie 12 godzin to idealna okazja na rewię mody! Nie przejmuj się, nikt nie zauważy czy masz na sobie sukienkę od Diora czy kostium kąpielowy z wyprzedaży w chińskim! :'(

6. Ruch, ruch i jeszcze raz ruch! Przecież gdzieś trzeba spalić ten pierdyliard kalorii! To, że wiocha w, której jesteś nie ma nawet chodnika to nic! Zawsze można poobcować z lokalnymi krowami..



7. Jak już napoisz się hektolitrami kawy czy innego moczopędnego płynu gwarantuję Ci, że pobijesz swój rekord prędkości w biegu do toalety przy okazji gubiąc się tysiąc w zaułkach hotelu! W końcu znaki już wyszły z mody, prwda?

8. Jak już jesteś w tej toalecie to czemu by nie popindżyć się przed lustrem? :)


9. Możesz pograć w taką fajną grę, oceniasz cały skłąd imprezy <uczestników> w kategoriach: humor, taniec, wygląd i chyba tyle. Potem liczysz punkty, wybierasz zwycięzce i to tyle! Koniecznie idź do króla/królowej i pogratuluj mu/jej wygranej! Nie zapomnij wspomnieć jak bardzo się cieszysz, że wziął udział w konkursie i odejdź bez słowa! Satysfakcja gwarantowana!

10. Zawsze się uśmiechaj i przytakuj, nie ważne czy mówią do Ciebie po chińsku czy arabsku, ty i tak zawsze wiesz o co chodzi!







+
To jest poradnik, a nie gwarantownik braku uszczerbku na zdrowiu psychicznym lub fizycznym

To by było na tyle, mam nadzieję, że uratowałam tyłek choć jednemu nieszczęśnikowi! Proszę potraktować ten post z dystansem :)

Które kłaki lepsze? Proste czy kręcone? :)

+++ Dlaczego na początku posta jest taka biała dziura?! Pomoże ktoś?! :'(

Niepokonana przez nudę 
Julka.bb

22 komentarze:

  1. Kręconee lepsze ;P Fajne wskazówki ;D
    Mój Blog <--- Zapraszam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mistrz pisania poradników haha
    Mnie najbardziej na takich spotkaniach wkurza to jak ktoś wie o mnie wszystko, a ja nawet nie wiem jak on ma na imię :')))

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Post świetny, bardzo pozytywny :)
    Tak, takie spotkanie jest najlepsze do najedzenia się :D
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha :D Rozbawił mnie Twój post! Jest naprawdę świetny, ja dzisiaj mam imprezę urodzinową, więc chętnie zagram w tę grę ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  5. łaaa! nienawidzę spotkań rodzinnych :( no ale przyznam rację, można się najeść :D
    obserwuję! :D
    nowy wpis! Karolina Goławska

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy dziewiąty punkt! Wykorzystam następnym razem. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :)
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    |Wiktoria i Weronika| ✿ NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  9. hahha ja za to lubię spotkania rodzinne, ale nieźle się uśmiałam przy tym poście. Super pomysły! :D
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm... W najbliższym czasie wypróbuję xD W każdym razie - nieźle się uśmiałem :P

    ⇒wyzalacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne porady, nie cierpie taki spotkań rodzinnych grrr
    http://monikakurek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Można nieźle się uśmiać. Kreatywny post i poradnik potraktowany z przymrużeniem oka. Super! http://wwhatcanisayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na takich spotkaniach sie tylko je i je :) a potem brzuch boli :(
    Zapraszam.do.mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha, świetny poradnik :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog kliknij :)
    A jeśli chcesz mi pomóc kliknij tutaj : Dresslink :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny poradnik :) Dzięki Tobie uśmiecham się do ekranu komputera :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha bardzo pozytywnie napisane :3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pozytywny poradnik! :D
    Dzięki za komentarz u mnie, to ogromna motywacja ;)
    Zapraszam na nowy post ▶ mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny poradnik xd lepiej w kręconych (przynajmniej dla mnie). Poprawiłaś mi humor, muszę przyznać :D
    Czekam na kolejną notkę xx
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Intrygujący i ciekawy post, zresztą jak kazdy. Fantastyczny blog! Gratuluje pomsłów :) Będe czescciej tu zaglądać!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "SOUFEEL" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/blog-post.html#comments/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń