sobota, 1 sierpnia 2015

Na 100% nie jestem 50-letnim pedofilem czyli Tag: 50 pytań o mnie

Hej Wszystkim :)
Jestem teraz na takich jakby wakacjach :) Piszę do Was z nad baaaaardzo ciepłego Bałtyku <tak, teraz topimy się w sarkaźmie>. Do tej pory na plaży byłam dokładnie dwa razy podczas, których nawet nie ściągnęłam bluzy, bo groziło by mi natychmiastowe odmrożenie ;)
Przechodząc do posta. Jako, że to dopiero początki, chciałam napisać coś o sobie, tak żebyście byli na 100% pewni, że nie jestem 50-letnim pedofilem :) Tag znalazłam na blogu http://sylucha181.blogspot.com

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Ubrania :) A tak poza tym chyba telefon, w końcu co robić w kolejkach?
2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
Ojojoj, tutaj mogę wymieniać i wymieniać. To zależy co mam kupić. Może: Nike, Adidas, Zara, H&M, Vans, Tommy Hilfinger, Benetton, a ostatnio odkryłam Medicine
3.Czy lubisz pływać ?
Uwieeeelbiam i bardzo często pływam
4.Masz jakieś fobie ?
Jak naoglądam się horrorów boję się przewrócić na drugi bok w łożku :')
5.Pijesz kawę ?
Z kofeiną - rzadko, bez - często
6.Co robiłeś o 24:00 ?
Pewnie studiowałam jakiegoś bloga :)
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Tak
8.Często piszesz smsy ?
Częściej używam Messenger'a. Ostatnio jak pisałam sms'y o mało co nie wpadłam po samochód :')
9.Czytasz książki ?
Jeszcze w zeszłym roku byłam od nich uzależniona, teraz też czytam, ale już troszkę mniej
10. Masz duży pokój ? 
Czy tylko ja czytając to pytanie pomyślałam "Czy masz duży pokój w sensie salon?"? Tak na poważnie, nie za duży, nie za mały, w sam raz :)


11. Kiedy masz urodziny ?
16 kwietnia
12. Jakich piosenek słuchasz ?
Duuuużo tego, przeważnie pop ewentualnie rock
13. O której chodzisz spać ?
Bardzo różnie zdarza się, że o 23 już śpię, choć czasem kładę się też o 4. Niezależnie czy szkoła czy wakacje
14. Malujesz paznokcie ?
Tylko w wakacje, w szkole nie mogę :(
15. Twoje największe marzenie ?
Jak napiszę to się nie spełni :)
16. Co lubisz robić ?Spać, pisać, pływać, jeść, czytać, ćwiczyć, przeglądać internet itd. Nic niewykłego
17.Jesteś leniem ?
Raczej nie.
18. Czego sie boisz ?
 Doris z horroru "Diabelska plansza" Hahahahah :')
19. Umiesz śpiewać ?
Nie - mój śpiew może zastąpić prawy sierpowy
 20. Zjadłabyś cytrynę ?
Czemu nie? :)


21. Facebook vs Twitter ?
Facebook. 
22. Trzy ulubione strony internetowe ?
Tylko 3? Instagram, wattpad, blogspot
23. Ulubiona piosenka ?
Zmienne to jest, ale obecnie chyba "She's kinde hot" 5sos
24. Dużo śpisz ?
Zawsze tyle ile mogę :)
25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
Mecze piłkarskie tylko w przypadku większych imprez sportowych, zdecydowanie częściej skoki narciarskie chodź to chyba nie są mecze :)
26. Ulubiony sportowiec ?
Jak na złość teraz nie pamiętam rzadnego nazwiska :') Polski chyba Stoch, a zagraniczny może Gregor Schlierenzauer
27. Masz jakieś hobby ?
Robię wiele rzeczy, ale Tak na poważnie chyba nie :)
28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
Umm, chyba tak?
29.Masz skejpa ?
Nie 
30.Co lubisz pić?
Wodę z cytryną i miętą, świeże soki, lemoniady wszystko co orzeźwiające :) I jestem troszkę uzależniona od Inki


31.Ulubiony owoc ?
Raczej lubię wszytskie zwyjątkiem bananów, nienawidzę ich :x
32. Czego nie lubisz w ludziach ?
Chyba najbardziej chamstwa
33.Zbierasz coś ?
Nie
34. Ilu masz znajomych na facebook'u?
?
35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
To chyba zależy od wielu czynników
36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
Raczej nie :(
37.Masz rodzeństwo ?
Mam brata i siostrę, pierwszy Pierd jest młodszy o 4 lata, a drugi o 9 lat
38.Lubisz chodzić do szkoły ?
Póki co tak
39. Malujesz sie ?
Korektor się liczy?
40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
Mimo moich usilnych prób przezwyczajenia się do rozpuszczonych wolę kitkę/koczek


41.Kolor ścian w pokoju ? 
Fiolet + tapeta Hannah Montanna :) Kiedyś się tego wstydziłam, dziś się z tego śmieję :')
42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
Vlogi, treningi, teledyski
43.Jesteś wolna ?
Jak ptak
44.Jakie masz teraz włączone strony ?
Piszę to w aplikacji komórkowej ;)
45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
"I tak dostałam opieprz, że za dużo razy mówię im, że jestem głodna 😂😂😂"
46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
 Przyjaciółka
47. Jaki kolor masz koszulki na sobie 
?Czarny
48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
Mam za krótką pamięć :')
49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
Informatyka, jeżeli nie wiesz dlaczego zapraszam do pierwszego posta ;)
50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?
To zależy, jeśli rano ćwiczę to ok. 1,5h <wraz z treningiem>, jeżeli mam lenia to około 30-40min.



Mam do Was takie małe pytanko. Jako, że korzystając z niepogody <jednak są jakiś plusy deszczu ;)> niedawno temu byłam na zakupach, mam dla Was zrobić haul? 

Żyjcie ciepło :)
Julka.bb













































































7 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie obejrzałabym 2 haule ;)
    świetny tag i te zdjęcia uśmiechałam się chyba przy każdym z nich ♥


    KLIK Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. To uważaj z tymi sms'ami ;) Czekam na haul ;D
    Zapraszam do mnie bajeerancko.blogspot.com
    Miło będzie jeśli wejdziesz w ten link ;) http://www.stylemoi.nu/white-lace-sleeve-chiffon-swing-dress.html?acc=564
    Masz snapa ? Może chcesz dodać ? ;) takadominika

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, takie lubię najbardziej, bo wiele można się dowiedzieć na temat autorki :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post :) lubię takie posty bo wtedy można lepiej dzięki nim poznać blogerke :) mam nadzieję że zajrzysz do mnie http://caroliv-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej, ja mieszkam nad morzem! Wbijaj do mnie hahah
    Oglądałam Diabelską Grę, fajny horror xD
    Przy niektórych pytaniach miałam wrażenie, że piszesz o mnie ;D
    Czekam na kolejną notkę <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadę nad morze 10 sierpnia i mam nadzieję że pogoda się poprawi!
    Dajesz bardzo fajne, sarkastyczne odpowiedzi :)

    Pozdrawiam!
    http://blog-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń