poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Nowa moda na załatwianie wszystkiego przed wyjazdem

Hej Kochani!

Uwaga! Uwaga! Ogłaszam wszystkich siedzącym i stojącym, młodym i starym, kobietom i mężczyzną, miłym i wrednym, że moja rodzina dopięła pierwotnej wersji swojego planu!  Jak już Wam wcześniej wspominałam moja rodzinka ma bardzo dziwną skłonność do robienia czegoś innego niż sobie zaplanuje. Początkowo mieliśmy testować autostrady nasze i naszych sąsiadów w środę od rana. Ale wszystko miałoby iść zgodnie z planem? Chyba jakiś żart!

Mieliśmy wyjechać w środę rano, ale 8 grzechem byłoby załatwienie wszystkiego  na czas. Jako, że masz rodzina jest wyjątkowo niezorganizowana, nocleg załatwialiśmy w czasie kiedy powinniśmy juże kisić się w aucie :) Ale anioł pański zesłał na nas łaskę i co prawda wyjechaliśmy o 16, ale po 1100km i 16 godzinach porównywania naszych dróg zwanych autostradami do tych prawdziwych autostrad naszych sąsiadów, jesteśmy już tam gdzie zamierzaliśmy być.

Zostawiam Was z małym mix'em inspiracji <robiony w trakcie wysychania paznokci!>
Lecę teraz zwiedzać kilka miejsc :) Na pewno dostaniecie szczegółową relację

SNAPCHAT: ladyinblack003










Kto zgadnie jakie miasto najbardziej chcę odwiedzić podczas naszej bigTrip, polecę jego blog w następnej notce!!! Mogę Wam tylko powiedzieć, że jeszcze nie jesteśmy w Niemczech :)

Oddychająca niepolskim powietrzem
Julka.bb

14 komentarzy:

  1. to zdjęcie miasta pod wodą bardzo ładnie się prezentuje i oczywiście ananasy, ale one zawsze wyglądają ładnie :D nie zazdroszcze tak długiej podróży :/

    introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdjęcia bardzo dobre, miło czasem pooglądać coś co podoba się komuś innemu. Najbardziej ucieszył mnie ten futrzak w walizce :D
    U mnie też często tak bywa, że rodzinka wcale nie chce robić tego co ja chcę, zmieniają co chwila plany na wygodniejsze dla siebie haha.
    Życzę miłego spędzania reszty wakacji :*

    TANGLE FANGLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. To udanej zabawy :)
    Uwielbiam takie inspiracje :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej zabawy !

    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka długa podróż była na pewno męcząca... Super inspiracje ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na relacje ! Świetne inspiracje ! <333
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  8. haha, moja rodzina też nie jest zorganizowana :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post! :*
    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :D Miłego wypoczynku xdd
    Zapraszam do siebie na nowy rozdział ;*
    ( przepraszam, że nie skomentowałam dwóch poprzednich notek, tyle się wydarzyło, że po prostu nie miałam do tego głowy xD)
    Pozdrawiam cieplutko <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonale cię rozumiem, moja rodzina też nie jest zorganizowana haha :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  12. Super
    Zapraszam do siebię

    http://mrsglow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń