poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Po co furtką? Lepiej przez płot!

Hej Misie!

Jak tam życie leci Wam tak generalnie? U mnie nie ma co narzekać cały czas się coś dzieje :) W środę wyjeżdżam do Niemiec, nie wiem dokładnie na ile. Teoretycznie powinien to być tylko tydzień, ale moja rodzina ma dziwną skłonność do robienia czegoś zupełnie inaczej niż sobie to zaplanuje :') Czeka mnie dość długi mini zjazd rodzinny, a czerpiąc doświadczenie z ostatnich lat myślę, że napiszę sobie tam zapas notek do przyszłych wakacji :) 

Co do postów, na pewno coś się pojawi w sposób:
A) Wstawi moja przyjaciółka
B) Anioł Pański zlituje się nade mną i ześle mi  wi-fi

Dzisiaj przychodzę do Was z małą stylizacją ;) Sukienka jest z firmy ZNU, którym chciałam za nią baaardzo podziękować! Klasyczna, granatowa z koronkowymi ramiączkami - taki ideał w jednym słowie.

 Mam nadzieję, że wyszłam jak człowiek, a nie łoś z porażeniem mózgowym :') Początkowo miałyśmy iść z moją M (jeszcze raz wszystkiego najlepszego!) na pole za moim domem. Niestety żadna z nas nie wpadł na prosty acz logiczny pomysł wyjścia główną bramą i przejścia na około. Załadowane jak wielbłądy poczłapałyśmy się na koniec ogrodu z nadzieją, że furtka będzie otwarta, ale niestety nie przewidziałyśmy, że my i szczęście w parze nie chodzą, dlatego byłyśmy zmuszone przejść przez płot. Niestety niebiosa się na nas uwzięły i nie obdarowały nas umiejętnością bezproblemowego przechodzenia przez płot, dlatego byłyśmy zmuszone iść na około. Znowu. Właśnie wtedy lenistwo wzięło górę i zostałyśmy przy bocznej ścianie mojego domu :')











Nie zapomnijcie o mnie!
SNAPCHAT: ladyinblack003

Kochająca logiczne rozwiązania
LadyinBlack

8 komentarzy:

  1. Piękna sukienka *.*

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka bardzo ładna, ale mi się nie podoba wykończenie rękawków ;)
    introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog <3 będę często wpadać :* ja dopiero zaczynam, zapraszam do siebie: http://olabugaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz :)

    Kochana mam prośbę... Poklikasz w linki w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/08/zamowienie-z-cndirect-czerwona-sukienka.html
    Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś wspaniała, wielbię twojego bloga 😍oby tak dalej😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wyjazdu :)
    Ładna stylizacja

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń