poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Szybki test: Czy masz nadwagę X stopnia?

Hej Kochani!

Z góry chciałam Was przeprosić za moją nieplanowaną nieobecność :( Niestety nie spodziewałam się, że w miejscu w, którym byłam zdobycie czegoś tak niespotykanego jak wi-fi graniczy z cudem. Na szczęście wróciłam :) Teraz już gotuję się na miękko w moim baaaaaaardzo gorącym domu, i mimo konsystencji mojego mózgu porównywalnej do papki skrobię coś dla Was ;)



Przychodzę do Was z szybkim teścikiem: Czy masz nadwagę X stopnia?
Proszę potraktować ten post z dystansem ;)

Enjoy it!

1. Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że trzymając na kolanach komputer musiałeś/aś pisać fałdkami?

2. Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że wytarłeś/aś całą podłogę swoimi fałdkami?
3. Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że samolot zaczął się przeważać gdy wstałeś/aś?

4. Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że most zawalił się pod Tobą?



5. Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że przemyciłeś/aś coś w Twoich fałdkach?

6. Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że niedźwiedź uciekł na Twój widok?

7. Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że musiałeś/aś transportować swoje fałdki w dodatkowej przyczepie?

8. Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że Twoje fałdki idealnie zastąpiły poduszkę powietrzną?

9. Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że po Twoim skoku ''na bombę'' do basenu, nagle cała woda wyparowała?

10. Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że lekarz do przebicia się przez Twoje fałdki musiał użyć piły mechanicznej?

Jeżeli większość odpowiedzi brzmi tak, to wiedz, że coś się dzieje
Jeżeli większość odpowiedzi brzmi nie, to wiedz, że nic się nie dzieje

Trzymam kciuki, że ktokolwiek wytrwał do końca :) Mam nadzieję, że przypadły Wam do gustu moje wspaniałe modelki czyli moje rączki! Mogę Was zapewnić, że będziecie widzieli je jeszcze wiele, wiele razy :)

Zauważyłam, że wpada Was tu coraz więcej, nawet nie wiecie jak się z tego powodu cieszę! Tak trochę z innej beczki, macie jakieś propozycje co do następnych postów?

Jakiś taki nieeeebieski ten post ;))

Pozdrawiam cieplutko
Julka.bb

7 komentarzy:

  1. Hehe z tym samolotem to trochę na początku nie skumalam o co chodzi :)
    Może jakieś DIY, inspiracje, przyszłość albo Tag :)
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha :D Można się uśmiać! Uwielbiam takie poczucie humoru. Obserwuję!

    Zapraszam do mnie:

    http://lizzylouinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post ;) Takich z humorem nigdy za mało!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, bardzo przydatny post :D

    sweethings-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na posta, jednak nie do końca skumałam te pytania, haha :D
    Co powiesz na wspólną obserwację i wymianę komentarzami? Daj znać u mnie!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah świetny pomysł na posta ! <3 a rączki widze że bardzo fotogeniczne
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń