sobota, 5 września 2015

#BackToSchool1: Moi mali pożeracze budżetu




Cześć Starzy!

Ogłaszam wszem i wobec, że pierwsze dni szkoły przeżyłam, bez większego uszczerbku na zdrowiu psychicznym lub fizycznym. Przeżyłam nie oznacza, że kilka razy nie dostałam masowego załamania nerwowego na myśl co mnie czeka przez najbliższe 10 miesięcy. Już dostałam od mojej M, pięknego ochrzaniacza w, którym dobitnie mi uświadomiła, że ''Lazy Weekend'' to jedynie wytwór mojej wyobraźni :') Ale my nie damy rady?! My?!

Uprzedzając Waszą reakcję typu ''Czy w nią piorun strzelił?! Wszystkie bloggerki KOŃCZĄ BackToSchool, a ona ZACZYNA?!'', tak zaczynam BackToSchool :) Wiem, że wiele osób zaczynało już w połowie sierpnia, ale ja zaplanowałam sobie to dopiero na początek września. Nie widzę sensu w rozpisywaniu się o tym jakie katusze/przyjemności będziemy się opływać w wizji 10 miesięcy, gdy wakacje jeszcze trwają :)

Tradycyjnie zaczynam od moich kochanych pożeraczy budżetu ;)












Ten piórnik jest taki dopasowany do mojej profilówki, że aż dziwnie byłoby go nie kupić :)


Łepetyny w górę!
Razem damy radę :)

Odkrywająca najmroczniejsze zakamarki potęg o wykładniku naturalnym,
Julka.bb

16 komentarzy:

  1. Świetne przybory! Genialny piórnik :D

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny piórnik ! Przydałby mi się taki na studia. :)
    Życzę powodzenia w szkole. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy przyborów szkolnych zawsze były najprzyjemniejszą częścią powrotu do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, przemyślany post!
    Musiałaś się napracować ;)
    Zapraszam do siebie: http://fridayp.blogspot.com/<---
    Miłego wieczorku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten piórnik + haha idealny czas na tą serie, w sumie na pewno jeszcze nie wszyscy mają to co im potrzeba jak np ja tylko że ja zaczynam w październiku ;)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze że wyposazona jesteś w pełni :') A na serię Back To School nigdy nie jest za późno :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak kolorowo :D
    mogłabyś mi pomoc i poklikac ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/39-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne zakupy ;)
    Ja już, niestety, nie mam okazji do kupowania tych wszystkich rzeczy do szkoły, gdyż na studia potrzebuję tego o wiele mniej. A szkoda, bo zawsze lubiłam taki wyposażeniowy szał zakupowy :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze śliczny nagłówek bloga! (i w ogóle blog)
    Po drugie bardzo ładny plecak, a po trzecie fajne zeszyty szczególnie te kolorowe ( chociaż pewnie jak ja bym je kupowała to bym wzięła czarne xd)
    pozdrawiam, hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy :) Bardzo podoba mi się piórnik ;)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również myślę o szkole dopiero ostatkiem września, więc Back To School zaczęłam bardzo późno ;) Świetny piórnik!
    Pozdrawiam

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń