niedziela, 13 września 2015

#BackToSchool3: Bożeeee, mój Bożeee, czemuś mnie opuścił?!

Hej Starzy i Młodzi!

Jak  tam życie? Niestety ja i mój mózg mamy kłopot z funkcjonowaniem o poranku. Nie dość, że moje poczucie życia jest równie płytkie co stan wody w kałuży błotnej na Saharze to jeszcze mój wygląd pozostawia wiele życzenia. Za każdym razem, gdy tuż nad moim uchem rozpoczyna grać ta do niedawna moja ulubiona, teraz godna marszu żałobnego piosenka, chęć mordu w osoby, która wymyśliła wstawanie o takiej porze jest, niepokojąco wysoka. Teraz się wszyscy śmiejemy z mojego porannego stanu, który codziennie i niezmiennie opłakują anioły boskie, te z góry! Hahahah! Nie :|

No, ale, żeby choć w 0,00000000000000001% ten poranek stał się przyjemniejszy oraz w celu zakończenia porannych śpiewek ''Bożeeee, mó Bożeeeee, czemuś mnie opuścił?!'' włączyłam moje szare komórki i wymyśliłam coś dla Was :)

Przechodząc do tematu posta, nie ma to jak porządna tapet! Nie, nie mam tu na myśli tony makijażu, bo jak wiecie, ale pewnie nie, jestem osobą o sporych opóźnieniach rozwojowych w kwestii tych wszystkich mazidełek :) Zrobiłam dla Was tapety na telefon! Sama niektóre z nich widzę, zaraz po wyłączeniu tej niegodnej istnienia aplikacji budzik ;) Mam nadzieję, że chodź jedna osoba, zrobi tego screen'a i w momencie, gdy odblokuje swój telefon pomyśli ile ta stara ciotka LadyinBlack w to włożyła :)













Jak już tak założyłam tą cenzurę na to nieszczęsne ''Bożeeee, mój Bożeee, czemuś mnie opuścił?!", tak często używane, gdy nasze przysłonięte grubą powłoką mózgi snu są jeszcze nie zdolne do użycia mam dla Was kilka utworów, które moim dużo zdaniem są idealne do zdzierania sobie gardłą pod prysznicem! Kierowałam się moim własnym, niedokońca dla wszytskich godnym uwagi gustem muzycznym, więc nie podoba się = nie słuchaj :)


 
















Mam nadzeję, że choć jeden na pierdyliard poranków, dzięki tym tapetom/muzyce będzie roszkę bardziej znośny  :)

Wieczny śpioch
Julka.bb

28 komentarzy:

  1. Za pamiętnych czasów mojej szkoły tez miałam problem ze wstawaniem
    w sumie nie z samym nim, ale z porą. Wstawałam o piątej a później o piątej
    chciało mi się spać... więc spałam :) świetne tapety! wszystkie podobają mi
    się tak samo, ale najbardziej chyba ta z napisem "zapieprzaj do książek" :)
    moim zdaniem dosyć motywujące ;) powodzenia w szkole!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aw świetna notka! Skorzystałam z jednej tapety, dzięki ;** Avicii <33 głupia szkoła :/
    Czekam na kolejną notkę ;D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój styl pisania jest bardzo fajny, taki zabawny ale nie pełen suchych żartów które śmieszyłyby tylko Ciebie :D
    Przyznaję ze kilka razy sie uśmiechnęłam
    Co do porannego wstawania to próbuje opatentować tą technikę juz od wieków. Jak mi sie uda to pewnie sie skontaktuję, chociaż wątpię ze kiedykolwiek w roku szkolnym wstane rano wyspana
    Pozdrawiam :)
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: great tips. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha niektóre są naprawdę genialne jeżeli chodzi o tapety ;) ogolnie to ciekawy pomysł na post, nareszcie cos innego :D
    PozdrawiamyZapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha post genialny ! Tapetę sobie na pewno, którąś przygarnę, albo i wszystkie ;D A piosenki w stu procentach mój gust !! Posłuchaj sobie jeszcze https://www.youtube.com/watch?v=ilw-qmqZ5zY Lost Frequencise bo też zarąbista ! ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Całe szczęście na studiach mam tak ułożony plan, że częściej mam na 13 niż 8! Świetny post, śmiałam się pod nosem, bo pamiętam ten ból wstawania do szkoły. Jeszcze niecałe 10 miesięcy i wakacje, haha! :D
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tapety są świetne,jednak wolę zostawić sobie tapetę z moim chłopakiem,a "Hej piękna" dać na ekran blokady telefonu :D.Świetny post,a piosenek tych sama słucham rano,wieczorem,są takie na luzie i poprawiają humor i często lubię sobie je pośpiewać,są takie wakacyjne :)
    zuza-filipak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wstaję do pracy o 5:30 i nie narzekam. Czuję się tak jakoś... zdrowiej :D No ale ja ogólnie wolę wstać o 7 niż o 10 - taka dziwna jestem, wiem :D
    Fajne tapety :)
    +Obserwuję, rewanż byłby bardzo miły
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne tapety, ustawiłabym którąś, ale niestety mój telefon coś świruje i po pewnym czasie rozciąga tapetę na wszystkie ekrany co wygląda nieestetycznie ;c

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam piosenkę Zedd <3 I tapety świetne, najbardziej podoba mi się pierwsza ;D
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog !!!!

    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne inspiracje, fajne piosenki :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. PRzy sosach zawsze szybko się wstaje a jeszcze twoje tapety omfu nawet pomogły troszeczke chociaż nadal nie chcę wstawac xp
    pozdrawiam Bebexxx
    http://moonlightgay.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. super tapety, podkradam jedną, dzięki :D
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, musze sobi niektóre te hasła wydrukowac i powiesic na ścianie, gdy bede sie budzic, czy gdy bede miec zły dzien, muszę się motywowac do walki. U mnie nowy post o śniadaniowych inspiracjach, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się ostatnio cały czas chce spać i na paru lekcjach udało mi się zasnąć więc serio wiem co czujesz
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega te utwory! :D
    Ja dostalam sie do wymarzonego LO dlatego kazdego ranka wstaje szczesliwa.
    xoxo // http:/lichette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze że mam jeszcze wakacje bo poranne wstawanie mnie szczerze mówiąc przytłacza ;/

    Z perspektywy blondynki - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mądrze napisany post. :))
    Piosenka Avicii - Waiting For Love jest świetna! ♥
    Wpadnij w wolnej chwili: ✿caroberry.blogspot.com✿.
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny blog! zapraszam do mnie http://ka3iafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. hej, czkam na nowosci u ciebie, bo napisy staram sie wcielac w zycie. u mnie nowy post z jesiennymi inspriacjami, - czarne dugie kardigany, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Te tapety są genialne, na pewno którąś wykorzystam ♥
    Zapraszam ♥
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń