sobota, 19 września 2015

#BackToSchool4: Padłam za szczerości!

Witam i o zdrowie pytam!

Dam, dam, dam, daaaaaam...
Tak stało się i już się nie odtstanie. Z bólem serca, goryczą w gardle, ściśniętym tyłkiem, pociętym nadgarstkiem, strzępkami włosów i wydłubaną gałką oczną przyznaj się do winy! Chcąc nie chcąc utopiłam się w worze obowiązków zwanych szkołą, przez co zaniedbałam bloga. Co z tego, że nigdy nie będę geologiem? Skład skał to podstawa nauki! Chrzanie to, idę na human...

Niestety nauczyciele od początku dają w kość, więc przepraszam za moją tygodniową nieobecność, po prostu tak wyszło. Czasu już nie cofnę :)


Z racji tego, że mamy weekend <błogosławię i noszę na rękach osobę, która wymyśliła te 2 najpiękniejsze dni tygodnia>, spinam tyłek i piszę notki :) Dziś mam dla Was, post w którym opisałam kilka myśli, które doskonale opisują mój poranny stan, szczerze, poważnie i na serio. Oczywiście post proszę traktować z dystansem i nie wygłaszać tekstów w nim zawartych, pierwszej lepszej osobie na ulicy. No chyba, że Twoim celem życiowym jest zostać starą panną/starym kawalerem z 16 kotami :)

Enjoy it!


1. Powiem cie szczerze i dobitnie, wyglądasz jak zakichana stokrotka międzygalaktyczna

2. Co to dużo mówić w twoich worach pod oczami można spokojnie przemycać kokainę


3. Nie to, że coś mówię, ale serio, absolutnie i właściwie śmierdzisz

4. -Mówił ci ktoś dziś, że pięknie wyglądasz?
-O dziękuję!
-A to nie do ciebie, chciałam o tym poinformować twojego niewidzialnego anioła stróża


5.  -Z kąd masz te ciuszki?
-No jak to skąd z  mojej szafy ;)
-Jesteś pewna, że nie z Narnii? Ten krój już nie jest od kilku miesięcy/lat/wieków/tysiącleci modny...

6. -Wiesz, że bociany zrobiły sobie u mnie gniazdo?
-Gdzie? W twoich włosach?


7.  Nie chciałam nic wcześniej mówić, ale ten tydzień w ciepłych krajach był stracony. Dalej wyglądasz jak młynarz po robocie

8. Jako osoba martwiąca się o twoją opinię publiczną, chciałam ci tylko delikatnie zasygnalizować, że po WFie wyglądasz gorzej niż cieknący hydrant na pustyni

9. Podobno przyszłe pokolenia nie będą miały okazję zobaczyć gęstych afrykańskich buszów, ale jeżeli nie zrobisz nic z tymi włosami staniesz się żywą historią

10. Tak twoje dłonie są gładkie jak pupcia niemowlaczka, ale po tym jak musiałyśmy ćwiczyć razem na WFie musiałam pojechać na ostry dyżur, a tam pytali się mnie czy to ja nie jestem cudem uratowanym opiekunem z zoo, którego zaatakował tygrys



Mam nadzieję, że takie wypowiedzi choć w jeden pierdylionowej umilą Wam ten niegodny istnienia poranek :)

Tradadadam...
Panie i Panowie, uroczyście ogłaszam, że tym postem zakańczam serię BackToSchool! Autografy na lewo, zdjęcia na prawo... Nie! Chciałabym poznać Wasze opinie co do tej serii, może powinnam coś zmienić, ulepszyć, czegoś Wam brakowało?

Szczera do bólu
Julka.bb

24 komentarze:

  1. Piszesz genialnie!!! Świetny wpis, niezwykle się uśmiałam, czytając go :D

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice blog!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :)
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, genialny wpis. Kiedy wstaję rano, wyglądam tak, jak to opisałaś :D
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha bardzo fajny sposób pisania posta :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe teksty xdd i super wygląd bloga :D http://sweetgirls23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre teksty sa całkiem spoko, z tymi worami pod oczami, i z ciuchami z narni. Bravo za dystans do siebie.
    zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot,com, u mnie post z jesiennymi inspiracjami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha :D nie spodziewałam się tego po tytule :D
    Mój Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Teksty są świetne :D i fakt takie szczere
    Different Diamond
    Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia w szkole kochana!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany...hahaha
    Ładne zdeciq
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Teksty świetne i nawet nadają się czasem na ciętą ripostę "miłych koleżanek"
    http://wypadzikowyblog.blogspot.com/ <- serdecznie zapraszam po wakacyjnej przerwie wielki powrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Umiesz poprawić człowiekowi humor :-)

    ikaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Human to tragedia, a geologia to do dzisiaj moja zmora z pierwszego kierunku studiów - obie rzeczy potwierdzone własnym doświadczeniem.
    Uwielbiam Twój styl pisania <3

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy blog :D
    Zapraszam do mnie
    http://greenteatime101.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kurtka ;)
    Enjoy: http://fridayp.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia, spodnie świetnie *.* Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń