sobota, 26 września 2015

Welcome Fall



Heloł, heloł

Pisząc tego posta szczerze i dobitnie zastanawiam się czy ktoś kiedykolwiek włączy u mnie taki przycisk jak organizacja?! Dołączam się do wszystkich blogerek/ów, narzekających na szkołę. Ja naprawdę zastanawiam się czzasem czy nauczyciele, nie składali kiedyś jakiejś ''Przysięgi Złotego Kata''...

Teraz przedstawiam żywy dowód na to, że mój umysł przeżywa chwilowe zaćmienie:
22 września: Ojej! Na pierwszy dzień wstawię post z jesiennymi inspiracjami! Będzie fajnie!
23 września: Muszę coś zrobić? Nieee...
25 września: Chyba o czymś zapomniałam...
26 września: Cholera, post!
*przybija sobie piątkę w czoło, łopatą*

Jako, że mamy już któryś dzień jesieni <policzcie sobie sami, mój mózg odmawia współpracy po codziennej katordze z Evcią> mam dla Was porządną dawkę inspiracji! Co jak co, ale mnie to jak zacząć nowy rozdział naszego życia <łooooo, jakie to dojrzałe> od pogapienia się na co ta LadyinBlack traci pół nocy. Jesień to w gruncie rzeczy fajna pora roku. Może nie ma świętego Mikołaja czy wakacji <tęsknie>.... Co ja gadam?! Nie lubię jesieni, ani deszczu, ani bananów! Koniec! Amen! Basta! Zostaje w łóżku! I śpię! Do Gwiazdki proszę mnie nie budzić!
*Ach, te marzenia!*

Póki co zostawiam Was z porcją inspiracji, które przynajmniej w jednej pierdyliardowej procenta umilają ten czas do Gwiazdki, a sama lecę odkrywać tajniki potęg rodem z z głównego biura obsługi Nasa <Evcia, szalejesz! :*> :') :')




 












 



 






<wszystkie zdjęcia są z zesłanego mi przez niebiosa We Heart It>

Życzę przetrwania jesieni!
Julka.bb

29 komentarzy:

  1. Przydałaby się seria Zmotywuj się z Evcią, jak możesz nie lubić deszczu, wiedziałem, że jesteś dziwna :D
    introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia bardzo ładne, a co do organizacji .. mam to samo :D

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje! ;-)
    Dziękuję za komentarz u mnie :-D

    ikaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje! ;-)
    Dziękuję za komentarz u mnie :-D

    ikaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszę posty w taki samy sposób. Przez cały tydzień zbieram się do pracy, a potem okazuje się, że w ten samy dzień mój mąż jest zajęty i nie będzierobił zdjęcia. Kiedy prowadzisz bloga razem z kimś to wychodzi jeszce gorzej :)
    Cudowne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zawsze lubię być przygotowana na to, co piszę. Jakoś nie przepadam za tworzeniem nowego posta na ostatnią chwilę, bo rzadko kiedy efekt końcowy mnie zadowala. Niestety.
    Ja również nie cierpię jesieni. Nie lubię też zimy i wczesnej wiosny. Przygnębia mnie to wszystko i tyle w temacie. Kompletnie nie klei się do mnie ta pogoda. Nie cierpię deszczu, jeszcze bardziej nienawidzę mrozu, śniegu i późniejszych roztopów... Wszystko istnieje po to, żeby wkurzać i czasami to aż w depresje popadam...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień nie jest taka zła, póki nie jest zimna, lepka, mokra. No i mamy Halloween, miałczące dynie i smaczne koty.

    http://everydayiishalloween.blogspot.com/ - zapraszam, wiedźma bloguje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne zdjęcia :3
    Z organizacją doskonale Cię rozumiem. Mimo że staram ogarnąć sobie wszystkie rzeczy, z opublikowaniem postu zawsze zwlekam najdłużej. Najlepiej nie ustalać sobie dat, ani nie ustanawiać reguł typu "minimum jeden post tygodniowo, bo inaczej stracę czytelników i nigdy nie zdobędę współpracy i nie dostanę darmowych ubrań ;cccc" - wtedy organizacja postów idzie bez problemu.

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za jesienią, ale inspiracje mi się podobają. :)

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam identycznie z dodawaniem postów! Znaczy czasami mam takie duże przebyłski, że potrafię napisać naprawdę dużo, a czasami to szkoda gadać :/ jeju, te inspiracje genialne! przypominają mi jak piękną porą roku jest jesień :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super inspiracje :) Masz rację chyba połączyłyśmy się telepatycznie.
    Pozdrawiam.

    Nitka Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej cudowne jesienne isnpiracje, kocham jesien za kolory, za kawe i wełniane swetry. U mnie nowy post o wnętrzach zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam jesienne inspiracje, chociaż za jesienią za bardzo nie przepadam ;)
    U mnie jest tak samo z organizacją ^^
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja uwielbiam jesień i towarzyszącą jej ponurą atmosferę. ♥
    No i halloween! ♥♥♥

    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam lubię jesień, a szczególnie kolory jesienne, czy jesienne ciuchy i te świetne wzory. Ale każdy lubi co innego. Mimo to również czekam do gwiazdki:) Pozdrawiam :*
    Obserwuję!
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudowne inspiracje!
    Świetnie piszesz :D Uśmiech, aż sam ciśnie się na twarz.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, ale jednak jesień to nie jest moja pora roku. Przespać ją do Gwiazdki? Pomysł wydaje mi się genialny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż się miło ogląda takie zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. It is so nice pictures :) and doe is soooo cute

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne fotki :) Uwielbiam złotą , ciepłą i kolorową październikową jesień , ale listopadowej deszczowej i zimnej nie lubię :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepraszam, że dopiero teraz komentuję, ale najzwyczajniej nie miałam do tego po prostu głowy ;>
    Bardzo fajna notka! Ja także nie przepadam za jesienią, która swoją drogą jest coś podejrzanie ciepła jak na razie O_o No ale dopiero wrzesień minął, więc w sumie za wcześnie się wypowiadam XDD
    Zimy nie lubię, chociaż marzę o jakimś dłuższym wolnym. JA CHCĘ WAKACJE OKAY XDD
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne zdjęcia. :))
    Ale jeśli chodzi o jesień to uwielbiam tą porę roku! *3*
    Zimę także lubię, gustuję jednak w zimniejszych porach roku. =D
    Pozdrawiam. ^^
    Wpadnij w wolnej chwili: ♥caroberry.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia. Lubię jesień. Co do komentarzu u mnie, to może chodziłyśmy razem do przedszkola :D
    U mnie nowy post, poklikasz w link?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie tu u Ciebie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń