sobota, 5 marca 2016

Sorry? Sorry


''Is it too late now to say sorry?'' J.B

Po co mam się tłumaczyć? Czasu nie cofnę, przeszłości nie zmienię, a o to, że wyszło jak wyszło pretensję mogę mieć tylko i wyłącznie do siebie.

Tylko, że kurczę macie pecha, bo jestem za uparta, żeby najechać kursorem myszki na przycisk ''UsuńBloga''. Ech, jak pech to pech, będziecie musieli się ze mną jeszcze pomęczyć.

Wracam, na nowe, świeże progi. Tak wiem, że zmieniłam nazwe, co może być przez niektórych odbierane jako akt zachowania nieodpowiedzialnej młodej ze słomianym zapałem, ale przykromi na samą myśl o starej dławię się ze śmiechu. Pogrzebałam trochę w kodach i nagłówkach, wykombinowałam coś nowego w wyglądzie, chodź do perfekcji mu jeszcze daleko. Ale od czegoś trzeba w końcu zacząć :)

No to jak?
Sorry? Sorry

Wracam. Nie zanudzam. Więc baj baj.
Julka.bb

10 komentarzy:

  1. Fajnie, że wracasz do blogowania ! :) Powodzenia.
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem c:
    FrenchFriesSmile

    OdpowiedzUsuń
  3. To życzę wytrwałości tym razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samych sukcesów na blogosferze! ♥
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na pierwszy raz robienia samej bloga to wyszedł Ci baaardzo fajnie!
    Minimalistycznie- jak lubię.
    Właśnie poszukuję osoby która robi design'y.
    Mój wymarzony wygląd bloga mam już wymyślony od a do z, jednak brakuje mi osoby która umiała by to zrobić. :(
    Pozdrawiam :*

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No to życzę powodzenia w blogowaniu! Oj, ja tak samo, gdy sobie przypomnę swoją wcześniejszą nazwę, to śmiać mi się chce. A wygląd bloga wyszedł Ci naprawdę ładnie. :) Wytrwałości! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na nowy post!
    Pozdrawiam :*

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń