niedziela, 26 czerwca 2016

Kreta + Santorini = Grecja 2016


Hej :)
Nie zginęłam, ale za to wróciłam.

Ja wiem, że było to dawno, bardzo dawno, bo jednak maj już dawno zleciał, jednak i tak pokażę Wam kolejną część naszych wojaży po świecie.

Moja M właśnie teraz włącza timer odliczający do mojej rychłej śmierci, ale obronicie mnie chyba :)

Zaczęło się od nadziei o słońcu, odpoczynku, długich morskich kąpielach, wietrze wymieszanym z solą, a skończyło się na ty, że Polska wygrywała w pojedynku pogodowym. NIE POLECAM odwiedzać greckich wysp na początku maja no chyba, że pasuje Wam wieczna przeplatanka słońca, ulew i burz z temperaturą nie przekraczającą 20*C.

Kreta śliczna, malownicza, ale troszkę zaniedbana wyspa. Chodząc pomiędzy położonymi w górach miasteczkami faktycznie można poczuć taki typowy grecki klimat, tym bardziej, że biel i niebieski to kolory dominujące. Oczywiście zapas oliwy z oliwek zabrany :)



















Okej Kochani, teraz lecimy zwiedzać tą Grecję, którą każdy z nas zna z pocztówek.



Santorini!
Malutka, perełka, na której zwiedzanie starczy 1 dzień. Mimo, że nastawiona tylko i wyłącznie na turystów, cały czas zachwyca swoimi niepowtarzalnymi widokami. Kiedyś uważane za najgorsze z najgorszych domki położone na skarpach były zamieszkiwane przez rybaków i mówiąc wprost typową biedotę. Troszkę lat minęło, czas się zmieniły, a dawne ''obrzeża'' nabrały blasku, popularności i ceny, bo jedna noc kosztuje ładną sumkę.



Czy warto? Warto. Mimo, że pogoda nie dopisała, zmarzłam na kość i tak nie żałuję. Chociażby dla tej najlepszej oliwy, ślicznych widoków i hektolitrów wspomnień.





































Dobra ja już nie zanudzam i obiecuję zrobić wam odwyk z postami z różnych wyjazdów, bo niedługo zrobi się tu blog podróżniczy :)


Pozdrawiam cieplutko
Julka.bb




30 komentarzy:

  1. Woow mega super :) musiało być cudownie :D
    no i snapy :D

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne zdjęcia, i miejsca :D
    Obserwuję, świetny blog!
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i ta biel i niebieski wszędzie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach cudowne zdjęcia! Bardzo lubię relacje z podróży na blogach :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :) Strasznie ci zazdroszczę że byłaś na Krecie <3 Moje marzenie :)
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku cudne te zdjęcia!😍❤️Nie moge oderwać oczu!
    Anans.lover:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tam!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  8. ale tak pięknie a zwłaszcza na Santorini ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Grecja jest naprawdę piękna! Super zdjęcia! Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się mega podoba Santorini :D Bardzo ładne widoki! Możliwe, że ja pojawię się w Grecji w 2017 roku ;D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale dużo zdjęć! To mi się podoba <3. Świetne są i tak bardzo chciałabym tam być ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Grecja jest piękna! Planuję pojechać tam w tym roku aż sie nie moge doczekać zobaczenia tego co na zdjęciach na zywo :D
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Santorini to moje marzenie ! jezu tak bardzo chciałabym się tam udać :) te budynki, to wszystko wygląda bajecznie!
    piękne zdjęcia i mega zazdrroszcz ;)
    pozdrawiam!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie musiało tam być. Z doświadczenia wiem, że czasami deszcz potrafi dodać niesamowitego uroku jakiemuś miejscu :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! :) Tak trzymać! :) Zapraszam na nowy post do mnie;)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie piękne miejsce i jak każde ma w sobie niepowtarzalny urok i miejsca, które warto zobaczyć :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia. Widać że się dobrze bawiłaś.
    Ja niestety nigdy nie miałam okazji być w tamtych okolicach,szkoda bo jest tam bardzo pięknie.
    Pozdrawiam.
    Miłych wakacji.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze chciałam pojechać do Grecji, może uda mi się w przyszłe wakacje:)
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam na Santorini i mam miłe wspomnienia stamtąd :) Wyspa jest przepiękna, chętnie bym tam wróciła. Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. oh Grecja! marzenie ;3 kiedy moze uda mi sie do niej wybrac z cala pewnoscia bede musiala sprobowac greckiej fety i oliwek! co do twoich zdjec sa przepiekne :)
    obserwuje i licze na rewanz :))

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ tam pięknie! Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  22. Cóż za cudowne widoki! ❤ z pewnością były to wakacje marzeń, mam ochotę się tam teraz wybrać...

    http://icedaughter.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post! Narobiłaś mi ochoty na wyjazd! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń