poniedziałek, 11 lipca 2016

Letnia playlist by Julka.bb


Heloł

Jak Wam wakacje lecą moi Mili? Zbrodnią jest użycie słowa lecą, ale czy tylko mi się wydaje, że dosłownie tydzień temu rzucałam świadectwo w górę? Do końca czerwca szanowałam każdy dzień, celebrowałam pobudkę o 11, trwałam w błogim lenistwie i cieszyłam się nic nierobieniem. Jednak 30 czerwca ktoś chyłkiem wsadził mnie do teleportera i przetransportowała do dnia dzisiejszego. Czy tylko ja tak mam???



 Wiem, że nie przedstawię Wam tutaj żadnych nieznanych hitów, ale może ktoś coś nowego pozna :)




Najlepsza piosenka pod prysznic! Polecam na przyszłość.





Powiedzcie mi, jak tu nie kibicować z tak super wyszczerzonym Davidem na ekranie? :)






I jak tu nie być dumnym ze swojego mężusia???





Mimo, że teledysku nie lubię, piosenkę uwielbiam.





Jedna z najlepszych do śpiewania z szczotką w ręce!




Tak wesoła moc :)









Po prostu ją lubię.

Pozdrawiam cieplutko
Julka.bb

8 komentarzy:

  1. Czas ma to do siebie, że kiedy jest przyjemnie, to leci jak szalony. Szczerze? Znam tylko część tych piosenek - aż trudno w to uwierzyć :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tak samo jak ty, strasznie szybko lecą te dni :(
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no niestety, czas leci nieubłaganie :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. o zapisze sobie te tytuly!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość z tych piosenek również uwielbiam! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam wszystkie :D Dodałabym tylko DNCE - Cake by ocean ;) Co do wakacji... Mam wrażenie że dopiero wczoraj leciałam do Anglii, a tu już proszę - 2 dni po przylocie do Polski...
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam wszystkie piosenki z twojej playlisty:). Większa część nawet uwielbiam. Myślałam że to tylko mi wakacje tak szybko lecą. Pozdrawiam i obserwuje,liczę na to samo:)
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne zestawienie piosenk, masz dobry gust muzyczny ;) mi takze te wakacje pedza jak szalone!

    pozdrawiam cieplutko, zapraszam do obserowania!( odpowiadam na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń