środa, 2 listopada 2016

Turcja2016: biel, figi i koleżanka


Dobry wieczorek

Siedzę sobie przed ekranem, patrzę na te zdjęcia, na okno, na zdjęcia, na okno i wiecie co widzę? Nic nie widzę, bo jest ciemno, bardzo ciemno.  Z jednej strony: o jak miło, idzie zima, święta i kończy się dobowy limit na kakao. Z drugiej: zimno, buro i ponuro, wchodzę i wychodzę ze szkoły prawie, że o zmroku.

Dobrze, że chociaż zdjęcia mi zostały :') Lecąc od góry najpierw Pamukkale, które w istocie nie są aż takie białe. Owszem biel to biel, ale jednak aż taki balas między śnieżnym, a lazurem z poświatą błękitu, który znajdziemy na każdej wizytówce biura podróży to nie realia. Przynajmniej ja nie zauważyłam. Mimo wszystko naprawdę warto zobaczyć taki "suchy lodowiec" na żywo, jednak wchodząc do nieprzeźroczystych bajorek trzeba baardzo uważać, bo nagle człowiek zaczyna kuleć jak łamaga pozwalając nawet swojej drogiej kości ogonowej zderzyć się w z ostrym wapiennym dnem by tylko uratować aparat.

Dalej są już typowe wakacje. Leżaczek, basenik i wycieczki z leżaczka do basenika, bo mimo chęci do idei opalania nie potrafisz wysiedzieć na słońcu dłużej niż 12 minut. Poznałam pewną czworonożną przyjaciółkę. Co prawda przychodziła tylko wieczorem, czasem była z koleżankami,  czasem nie, ale za to jak wspaniale pozowała. Trochę w znaczeniu bardzo, bardzo się jej bałam, ale już po dwóch dniach byłam zdolna w ciągu 15 sekund wywiesić mokry kostium na balkonie gdzie ona siedziała. Nocne spacery nad morzem były, aż za dużo fig było, próby rozmowy z I. były, więc wakacje uważam za udane :)
          
              Przepraszam, ale fizyka czeka.






 powszechne zdjęcie i zaskoczone zdjęcie

  

  













koleżanka





Miło było,
Julka


13 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci wakacji, zawsze chciałam pojechać do Turcji:)
    Pozdrawiam

    Millie Matyska, mój blog zapraszam! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są cudowne, idealnie pokazują letni klimat :) szkoda że teraz męczy nas taka pogoda:( u mnie też za oknem ciemno! Powodzenia w fizyce :)

    typoweblog.blogspot.com - odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez ciebie już na pewno nie wytrzymam do końca roku szkolnego ;D. Złączmy się w bólu i odliczajmy dni do momentu, kiedy wreszcie słońce poświeci na niebie trochę dłużej.
    Albo może lepiej do świąt. Za dużo liczenia.
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ci zazdroszczę takich wakacji. Jeszcze tylko 7 miesięcy tej szkoły :c
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia *.* jeszcze bardziej tęsknię za wakacjami. Zawsze chciałam odwiedzić Turcję :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog super! :) Zapraszam na mojego, może przekonasz się do gotowania ;D
    http://food-cooking-and-diet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Uwielbiam zdjęcia z podróży! Tęsknię za wyjazdami!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak mam. Na początku ooo jak cudownie - śnieg, święta -> majątek♥ a za chwilę "co to mi się otworzyło? uu zdjęcia z wakacji".. "chce wakacje" i tak w kółko. Ale cóż poradzić. Taka nasza natura, że ciągle musimy narzekać [a przynajmniej moja c;]
    Zdjęcia śliczne. Uwielbiam je robić, bądź nagrywać filmy, bo potem jest cudowna pamiątka i wspomnienia♥
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojeju jakie piękne zdjęcia *.* chciałabym się tam znaleźć!

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju ten post tak bardzo daje odczuć wakacyjny klimat! Świetne zdjęcia! Pokazują, że bardzo dobrze się bawiłaś!
    Czworonożna koleżanka jest urocza!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcja,przypominają mi w tą zimną zimę o wakacjach,za którymi się strasznie stęskniłam!!!<3
    Buziaki,Wika!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym się bała lecieć w tamte regiony. W Bułgarii się obawiałam, a co dopiero tam.
    Mój blog
    Kanał na YT
    Strona na FaceBooku

    OdpowiedzUsuń