czwartek, 8 grudnia 2016

Disney on Ice





Dzień Dobry, Dobry
Polecam teraz włączyć to na górze ↑

Bajkomania ma to do siebie, że mimo upływu czasu nie zanika. Jako żywy dowód tej teorii mogę zaświadczyć, że nie ma takiego czegoś jak nagła wyraźnie odczuwalna niechęć do filmów/bajek/seriali z dzieciństwa. W wieku kilku lat znałam program Mini Mini na pamięć, płyty z filmami (konkretniej seria Barbie) traktowałam jak świętość, a do dzisiejszego dnia pamiętam urywki scen z kilku programów. Przy okazji: dawno, dawno temu, koło 2005 roku emitowany był jakiś serial (?) o nastolatku w białych spodniach, fioletowej koszulce i o jasnym irokezie na głowie. Pamięta ktoś może tytuł??





Urosłam troszkę wzdłuż i wszerz, ale nadal kocham Disney'a :) 
Co prawda są nie toleruję Pocahontas i Mulan, ale fakt ten można pominąć.  Kocham Disney, więc na Disney On Ice musiałam być. Wszystkim, naprawdę wszystkim, którzy odczuwają choć malutką iskierkę sympatii do dzieła Walt'a, z ręką na sercu przysięgam, że warto. Nie chcę (może komuś kto stwierdzi: za rok jadę!) robić spoiler, więc pozostańmy przy informacji, że sztandarowe hity Disney'a zostały zatańczone na lodzie (śpiewali po polsku, ale nie na żywo). Mini i Miki byli słodcy, Lew wzruszający, a Nemo kochany. Oczywiście tłum podbiła Elza i Anna, Mam tę moc i Olaf. Przyznaję się, nawet śpiewałam. Standardowo, wszystko na żywo wyglądało i brzmiało milion razy lepiej. Byłam zachwycona bardziej niż dzieci siedzące przede mną i wcinające popcorn, ale przecież tego się nie da nie przeżywać. Muszę jechać w przyszłym roku. Ktoś chętny?





Warto było
Julka

16 komentarzy:

  1. Musiałoby na prawde zjawiskowo! Ja niestety nie słyszałam o czymś takim aż do teraz :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś się na to wybiorę, fajna sprawa. teraz przypomniały mi się bajki Disneya <3

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapewne musiało być fajnie :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam bajki Disneya więc chętnie bym się wybrała <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja słyszałam, że to jest strasznie drogie i można znaleźć o wiele lepsze i tańsze rozrywki :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również kocham Disney'a! Byłam na tym występie rok temu i muszę stwierzdić, że był świetny!
    Najbardziej podobała mi się Kraina Lodu :D
    A ta piosenka na początku jest genialna!
    Bardzo fajny blog, obserwuję!
    Będzie mi bardzo miło jak zaobserwujesz :)
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne przedstawienie! Byłoby warto! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też lubię oglądać disneya ale nie tak często jak kiedyś.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale supeer ♥ kto nie lubi oglądać disneya? chyba wszyscy lubią :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. ja za stara już jestem na takie widowiska;p obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa też chciałabym to zobaczyć na żywo *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym zobaczyć disney'a na lodzie hah :)
    Fajne zdjęcia.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarzę tą postać z irokezem, ale nie pamiętam, jak się nazywa. Miałam wtedy z pięć lat, ale Mini Mini też uwielbiałam oglądać.
    Ja za to uwielbiam "Mulan" i "Pocahontas". Były bardziej niezależne od poprzednich żeńskich postaci disneyowskich bajek.
    Fajnie musiało być na takim wydarzeniu ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń