sobota, 24 grudnia 2016

Wesołych Świąt :)


Dzień Dobry,
Za sześć minut teoretycznie w moim domu powinna się zacząć Wigilia, a ja okupuję łazienkę z mokrymi włosami, oczami szczypiącymi po krojeniu pora i świadomością, że chyba niechcący sprawiłam, że moja siostra ma wątpliwości co do bytu świętego Mikołaja. Za nim jednak stąd wyjdę chciałam tylko życzyć Wam Wesołych Świąt :)



Kochani,
Z okazji Świąt Bożego Narodzeni chciałam Wam życzyć dużo zdrowia, szczęścia, pogody ducha, jak najlepszych wyników w szkole/pracy/na uczelni, wiecznego uśmiechu na twarzy, jak najmniej trosk, a więcej radości i żebyście szli przez życie z głową uniesioną do góry!

Wesołych Świąt!
Julka

10 komentarzy:

  1. wszystkiego dobrego kochana :* obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt, wszystkiego co najlepsze!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesolych swiat i udanego sylwestra!
    moj blog❄
    Jesli ci sie spodoba mozesz zaobserwowac ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt i wszystkiego najlepszego! :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt również ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. rowniez zycze wesolych swiat <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wszystkiego co najlepsze :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to Twoja siostra ma wątpliwości co do Mikusia?! Przecież on istnieje!!!
    Na życzenia już za późno ale mam nadziekę, że święta były udane :)
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świeta już minęły, więc mam nadzieję, że spędziłaś je tak jak chciałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że święta u Ciebie były cudowne, ale że na życzenia świąteczne już za późno, to życzę szczęśliwego, pełnego sukcesów Nowego Roku i udanego Sylwestra. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń