środa, 18 stycznia 2017

reklamy. reklamy i więcej reklam

Dzień Dobry,
Jak życie mija?

Oczy mnie szczypią, soczewki już dawno stały się suche, a ja najchętniej poszłabym spać. Chciałabym napisać ładny wstęp, ale nie wiem jak mam się za niego zabrać. Nie chcę się rozczulać nad istotą reklam i nie chcę domyślać się dlaczego one mnie urzekły. Po prostu przejdźmy do rzeczy :)

Allegro
Mimo, że święta dawno już minęły ta reklama jest po prostu słodka. Wydaje mi się, że obrazuje sytuacje chociaż garstki ludzi i trafia swoim bożonarodzeniowym duchem wprost w serduszka oglądających.





Mentos
To jest przykład żywej słodyczy i takiej... niewinności? Dla dzieci nie ma barier, mówią co myślą i robią to na co mają ochotę.  cute





Twix
Ta reklama mnie po prostu śmieszy. Jestem ciekawa, czy na świecie istnieje chociaż jedna osoba, która nie zrozumiała do końca jej sensu. 





Milka
Milka to jednak Milka, a Fioletowa Krowa to Fioletowa Krowa. Odkąd pamiętam widziałam w telewizji to logo, więc można powiedzieć, że jest to pewnego rodzaju klasyk.




Coca-Cola
Skoro Milkę nazwałam klasykiem to jak mam nazwać Colę? Ich świąteczna reklama to tradycja, a każda sezonowa jest również bardzo dobra. Po prostu urzekają same sobą.






Chyba nie powinnam dokańczać, bo boję się, że rano przestanę chcieć czytać to co tu dzisiaj powstaje :)

Julka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz